Onze Club

V.V. Tijnje is een actieve voetbalvereniging van Gemeente Opsterland en telt ongeveer 160 leden die actief betrokken zijn bij onze club. Sportaccommodatie ‘De Kampen’ is gelegen aan de Breewei in Tijnje. Voetbalvereniging Tijnje biedt de inwoners van Tijnje de mogelijkheid om zich op sportief, sociaal en emotioneel gebied te ontwikkelen door op een plezierige manier samen te voetballen. Wij willen een regionale ‘dorpsclub’ zijn waar sfeer, vriendschap en sportiviteit voorop staan en waar ruimte is voor zowel prestatiegerichte als recreatieve sportbeoefening. Een actieve vereniging voor jong en oud die ruimte biedt voor prestaties én voor plezier. Een groot kader aan betrokken vrijwilligers houdt onze vereniging draaiende. Kortom V.V. Tijnje is een actieve vereniging voor jong en oud die ruimte biedt voor prestaties maar ook voor plezier. Onze vereniging wordt draaiende gehouden door een groot kader aan betrokken vrijwilligers.

Wij hebben momenteel drie senioren teams die uitkomen op zondag. Ons 1e elftal speelt in de 5e klasse A (regio Noord). Het 2e elftal komt uit in de reserve 4e klasse en ons 3e elftal speelt in de reserve 6e klasse. Onze jeugd speelt op de zaterdag, wij hebben momenteel Tijnje E1 en Tijnje F1 wat uitkomt onder ons eigen naam. De oudere jeugdteams spelen onder de combinatie genaamd WTTC.

Wat is WTTC

V.V. Tijnje werkt op het jeugdgebied samen met Wispolia uit Terwispel en THOR uit Lippenhuizen. WTTC staat voor Wispolia THOR Tijnje Combinatie. Reden voor deze samenwerking is het tekort aan jeugdspelers binnen de verenigingen. Het gezamenlijk doel is om in alle leeftijdscategorieën met minimaal één jeugdteam in de competitie uit te komen. Op deze manier willen wij de jeugd van alle leeftijden de mogelijkheid bieden om te kunnen voetballen. Doel is ook om de jeugdspelers zoveel mogelijk voor de verenigingen te behouden, zodat ook aanwas voor het seniorenvoetbal kan worden verkregen. Daarnaast acteert ook de vrouwenafdeling onder WTTC in combinatie met Udiros.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!