Lid worden van vv Tijnje

Aanmelden voor het lidmaatschap kan door het aanmeldingsformulier onderaan deze pagina volledig in te vullen.

Contributie tarieven per jaar
Huidige contributietarieven.
Pupillen van 4 tot 6 jaar € 45,00
Pupillen van 6 tot 8 jaar € 80,00
Pupillen van 8 tot 12 jaar € 100,00
Junioren van 12 tot 16 jaar € 105,00
Junioren van 16 tot 19 jaar € 120,00
Senioren vanaf 19 jaar € 150,00
Senioren vanaf 19 jaar (7x7) € 95,00
Niet spelende leden € 60,00
Donateur € 15,00

Peildatum leeftijd 1 januari.
Gezinskorting voor kinderen tot 18 jaar: 2e kind: 20% korting, 3e kind: 40% korting.

Beëindigen lidmaatschap
Het opzeggen van het lidmaatschap is, behoudens verhuizing of ernstige ziekte/blessure, slechts mogelijk per het einde van het seizoen.

Let op: opzeggingen dienen uiterlijk 15 mei gemeld te worden via het e-mail adres [email protected]

Opzeggen bij een trainer, leider of (jeugd)bestuurslid is dus niet mogelijk en wordt als zodanig ook niet als opzegging erkend. Het lidmaatschap wordt dan automatisch met 1 jaar verlengd.

Adreswijzigingen
Om ons ledenbestand zo actueel mogelijk te houden vragen wij u adreswijzigingen aan ons door te geven. Een e-mail naar de vereniging met de oude en nieuwe gegevens is voldoende. Mail naar: [email protected].

Aanmelden als lid van vv Tijnje

Vul hier uw gegevens in:

Hierbij verleent u tot wederopzegging machtiging aan VV Tijnje om het abonnementsgeld in vier termijnen automatisch te incasseren.

Voeg een kopie van geldig legitimatiebewijs toe

Kies bestandWijzigVerwijder

Door op verzenden te drukken geeft u zich op als lid van voetbalvereniging Tijnje en gaat daarbij akkoord met de daarbij behorende verplichtingen.

* = verplicht