UPDATE coronavirus

28 april 2020 19:45

Beste sportvrienden,
Naar aanleiding van de woorden van Mark Rutte en het nauw contact wat wij hebben onderhouden met onze Gemeente Opsterland is het volgende besloten:

- Maatregelen kinderen tot en met 12 jaar
Vanaf maandag 4 mei zullen de trainingen voor kinderen tot en met 12 jaar weer worden hervat. Zoals u gewend bent gaat dit onder begeleiding van onze trainers. Let op! Er mogen geen ouders / publiek langs de lijn staan. De kinderen kunnen buiten het hek worden opgewacht. Onze kantine en douches blijven gesloten, wie wil douchen, doet dit thuis. Bij klachten zoals koorts, hoesten of verkoudheid geldt ook voor kinderen: blijf thuis.

- Maatregelen kinderen van 13 tot en met 18 jaar
De huidige maatregel blijft van kracht. Dit houdt in dat deze leeftijdscategorie tot nader bericht nog niet begint met trainen en dus ook niet op het sportpark mogen komen.
Wij willen ook graag de kinderen tot en met 12 jaar, die niet lid zijn van onze voetbalvereniging, de kans geven om te komen voetballen /trainen.

Heb je een buurjongen c.q. buurmeisje die graag mee wil doen, ze zijn van harte welkom! De drempel om mee te doen is laag: trek een shirt, korte broek en gymschoenen aan en doe lekker mee!

Het Bestuur van VV-Tijnje