UPDATE coronavirus

24 maart 2020 20:15

Geachte leden,

Nederland kent een zeer hectische periode door de ontwikkelingen van het coronavirus. Ook VV Tijnje besteed hier aandacht aan en vindt het welzijn van iedereen binnen, maar ook buiten onze club ontzettend belangrijk. De afgelopen dagen hebben wij de recente ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus (op basis van de richtlijnen van het RIVM en de KNVB) zo snel mogelijk naar buiten gecommuniceerd. Op deze manier willen wij de leden van VV Tijnje op de hoogte blijven houden over de meest recente ontwikkelingen.

Belangrijke punten:

⚽️ Er mag niet op eigen initiatief getraind of gevoetbald worden op Sportpark de Kampen
⚽️ Deze maatregel is in ieder geval tot 1 juni 2020 van kracht.

We kunnen begrijpen dat men onschuldig een balletje wil trappen, maar dit kunnen wij helaas niet toelaten. Om het coronavirus te bestrijden moeten we het samenkomen van groepen vermijden zodat er geen sneeuwbaleffect ontstaat. Wij hopen op het begrip van eenieder. Daarnaast hopen wij dat u in deze lastige tijd zowel goed om uzelf als de mensen om u heen denkt. Samen staan we sterk!

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn of ander nieuws, hoort u van ons.

Het Bestuur VV Tijnje

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!