Corona maatregelen

9 oktober 2020 9:00

Corona maatregelen, de kantine op slot

Beste leden, vrijwilligers en supporters van V.V. Tijnje,

Zoals jullie weten blijft de kantine t/m 20-10-2020 op slot, en mogen onze trouwe supporters niet genieten van het voetbalspel. Een grote teleurstelling voor ons als vereniging maar als jullie onderstaande regels hanteren hopen wij dat het snel weer mogelijk is.
Er mag wèl gebruik worden gemaakt van de kleedboxen maar alleen volgens onderstaande voorwaarden;

⚽️ Maximaal 9 personen per kleedbox.
⚽️ Neem plaats op de aangegeven plek in de kleedbox.
⚽️ Maximaal 2 personen tegelijk in de  douche op 1,5 meter afstand van elkaar.

Ook zal er geen thee/ranja geschonken worden tijdens de pauzes. Dus neem je eigen drinken mee voor in de pauze.
Na afloop van de wedstrijd niet blijven hangen in de kleedruimtes, maar verlaat het sportcomplex zo snel mogelijk. Het bestuur zal hier op toezien.
Mochten er ontwikkelingen zijn omtrent bovenstaand dan informeren wij onze leden via mail en social media.

Namens het bestuur,
Blijf gezond en denk om elkaar!
V.V. Tijnje